Interim Locatiemanager HilverZorg 24-28 uur (reactietermijn verstreken)


Organisatie

Voor Hilverzorg, aanbieder in de ouderenzorg in Hilversum, zoeken wij een interim locatie manager. Zij bieden kleinschalige integrale zorg en begeleiding zodat de klanten daarmee hun zelfstandigheid (zo goed mogelijk) kunnen behouden. De zorg en ondersteuning wordt geboden door medewerkers die zowel in wijkteams als in woonlocaties werkzaam zijn. Lokale samenwerking met andere organisaties is daarbij een belangrijk uitgangspunt.

Functieomschrijving

De locatiemanager geeft tijdelijk leiding aan het expertisecentrum (PG) en draagt zorg voor bevordering van verbinding en samenwerking tussen teams onderling, maar ook tussen teams en support en betrokken samenwerkingspartners. Je geeft uitvoering aan de implementatie van de visie van HilverZorg op dementiezorg en draagt zorg voor de uitwerking daarvan in het zorgpad/zorgprogramma’s.

Functie-eisen

Een ervaren locatiemanager die verantwoordelijk is voor de tijdelijke aansturing van een van de locaties (125 bewoners en 130 medewerkers). Ervaring als manager in de ouderenzorg en met PG is een vereiste en zelforganisatie is voor jou een bekend gegeven. Een manager, die respectvol is, die veel kan betekenen op het vlak van samenwerking. Het gaat om een going-concern opdracht waarbij gewerkt wordt vanuit doelstellingen uit het jaarplan van het management team en de begroting 2019.

Arbeidsvoorwaarden

Inzet: 24/28 uur per week
Duur: 6 maanden en vanaf 1 februari of eerder inzetbaar

Standplaats

Hilversum

Solliciteren

De reactietermijn voor deze vacature is verstreken.

Delen