Interim teammanager thuisondersteuning ZH (reactietermijn verstreken)


Organisatie

Voor een thuiszorgorganisatie in west Nederland(ZH), zoeken wij een interim Teammanager

Functieomschrijving

De interim teammanager geeft leiding aan de huishoudelijk medewerkers in het werkgebied. Van begin tot einde van de inzet bij de cliënt ben je verantwoordelijk voor de inzet, aansturing en begeleiding van je team. Onderwerpen als ziekteverzuim, productiviteit en functioneren zijn hier sterk aan de orde.
Aanvragen voor indicaties bij gemeenten, mutatieverwerkingen in het cliëntenbestand en toezicht op zorgverlening die voldoet aan de richtlijnen behoren tot je taak naast het onderhouden van contact met in- en externe partijen, zoals bijvoorbeeld gemeenten.

Functie-eisen

Een interim manager die beschikt over situationeel leiderschap en in staat is om een team mee te nemen in het opstellen van een juiste planning. Je combineert
een dienstverlenende instelling met een efficiënte en doortastende manier van werken en communiceren. Je hebt aantoonbare ervaring met de inzet en aansturing van medewerkers.

Arbeidsvoorwaarden

Inzet: 3/4 dagen per week
Duur: 3 maanden en per direct inzetbaar, tvv ziekte
Tarief: max. €60,- per uur excl. btw

Standplaats

Solliciteren

De reactietermijn voor deze vacature is verstreken.

Delen