Interim Teammanager MVG


Organisatie

Met ongeveer 1400 medewerkers en 600 vrijwilligers levert Sherpa diensten aan zo’n 1400 cliënten met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Zij stellen het unieke in ieder mens centraal en werken professioneel, betrokken en in samenspraak met de cliënt en diens omgeving.

Functieomschrijving

De teammanager draagt integrale verantwoordelijkheid voor meerdere woningen waar mensen met een gedragsvraag wonen. Je hebt een visie op teamontwikkelingen en bent in staat als coachend leidinggevende te werken. Je communiceert open en duidelijk met jouw team, verwanten en collega’s. Je zoekt de verbinding, zowel intern als extern. Je denkt verder dan wat er is, maar haakt tegelijkertijd aan bij het moment. Wegens de werving van een nieuwe vaste medewerker voor deze functie is een interim invulling aan de orde.

Functie-eisen

Een teammanager die verantwoordelijk is voor de tijdelijke aansturing voor meerdere woningen, waarvan de cliënten overdag naar de opvang gaan. De doelgroep bestaat uit MVG-cliënten, van jou wordt ervaring met deze doelgroep gevraagd. Je hebt bijzondere betrokkenheid met mensen met complexe gedragsproblematiek. Een mensgerichte manager, die respectvol is, die mee kan denken in een veranderende organisatie en in staat is input te leveren en kan opereren op betrekkingsniveau. Daarnaast ben je goed in staat om rust en overzicht te behouden.

Arbeidsvoorwaarden

Inzet: 4 dagen per week
Duur: 6 maanden en per direct inzetbaar

Standplaats

BAARN

Solliciteren

Bij interesse ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk je actuele CV met bondige motivatie, uiterlijk maandag 15 oktober 17.00 uur via de reactiemogelijkheid op onze website. Aankomende week worden er selectiegesprekken gevoerd bij Movimento op kantoor te Zeist.

Klik hier om te solliciteren

Delen