Interim Teammanager Apotheek 3-4 dagen p/w (reactietermijn verstreken)


Organisatie

Functieomschrijving

Voor een ziekenhuis in het midden van het land zoeken wij een Teammanager Apotheek met enkele jaren werkervaring binnen het apotheekwezen en goede managementkwaliteiten.

Belangrijkste taken:
Als teammanager geef je leiding aan de medewerkers, heb je een coördinerende rol en stem je het operationele (zorg)proces af met andere afdelingen. Samen met de apotheker bereid je het operationeel beleid voor als onderdeel van het apotheekbeleid. Het voorbereiden en afstemmen met de apotheker van de afdelingsbegroting als onderdeel van de apotheekbegroting behoort ook tot je takenpakket.

Functie-eisen

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau;

  • Een afgeronde opleiding tot apothekersassistent en het liefst ook een afgeronde managementopleiding;

  • Enkele jaren werkervaring in een coördinerende of leidinggevende functie.


Verder ben je een stevige persoonlijkheid die is staat is medewerkers te stimuleren om het beste resultaat te behalen. Je hebt oog voor het team, maar ook voor de individuele medewerker. Je kunt prioriteiten stellen, onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken en denken buiten de vaste kaders.

Arbeidsvoorwaarden

Inzet: 32-36 uur
Duur: 3 tot 6 maanden

Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag uw reactie via de sollicitatiebutton hieronder. Reageren kan tot uiterlijk woensdag 4 oktober 12:00 uur.

Standplaats

Solliciteren

De reactietermijn voor deze vacature is verstreken.

Delen